Оплата та доставка
Оплата та доставка
Замовлення обробляються з 10.00 до 17.00 щодня без вихідних
Ми забезпечимо Вам безкоштовну доставку по всій території України (за винятком замовлень до 1000 грн)!
• Після оформлення замовлення консультант інтернет-магазину зв’яжеться з Вами для узгодження зручного часу доставки і уточнення адреси.
• Якщо на складі не виявиться товару, що ви замовляли – наші менеджери обов’язково проінформують Вас і запропонують можливу заміну.
• Постачальник залишає за собою право змінювати терміни доставки, за погодженням з клієнтом.
ДОСТАВКА
1. Безкоштовна доставка (за винятком замовлень до 1000 грн. Вартість доставки 70 грн.) за допомогою ТК Нова Пошта (включно з містом Києвом): ми відправляємо товар на вказане вами відділення Нової Пошти. Цей спосіб доставки дуже зручний, оскільки не ставить перед вами часові рамки для отримання товару – ви забираєте товар у зручний для вас час.
2. Безкоштовна (за винятком замовлень до 1000 грн. Вартість доставки 100 грн.) кур’єрська доставка по центральних районах Києва і поблизу від метро (понеділок-п’ятниця з 14.00 до 18.00).
ОПЛАТА
1. Оплата карткою на сайті
2. Наложений платіж (ви оплачуєте 20 грн + 2%, відповідно до тарифів Нової Пошти). Проводиться при отриманні товару у відділенні ТК Нова Пошта. *** (200 грн. обов’язкова передплата)
3. Повна оплата за реквізитами. При підтвердженні замовлення менеджер надішле реквізити для оплати.
*** Замовленя до 600 грн. відправляемо по повній оплаті на рахунок!
ПРИЄМНИХ ВАМ ПОКУПОК !!!
Увага! Якщо Ви відмовляєтеся від замовлення вже після його відправки, ми змушені оплатити всі витрати з доставки, в т.ч. повернення і зберігання. Йдучи назустріч Вам, ми розраховуємо на вашу відповідальність! Будь ласка, переконайтеся, що Ви зможете прийняти Ваше замовлення в обумовлені терміни. Дякуємо за розуміння!
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону про захист прав споживачів і Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 – перелік товарів), парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення, переконайтеся що доставлений товар відповідає Вашому замовленню в присутності кур’єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви маєте право відмовитися від покупки. Товар не може бути повернений після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки. Заміна бракованого товару: При виявленні заводського дефекту товару, ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару Вам необхідно зв’язатися з нами і ми вирішимо проблему в найкоротші терміни. Зверніть, будь ласка, увагу, що кур’єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати тільки консультантам нашої компанії. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо – всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності дефекту – вирішуються з нашим інтернет-магазином, а не з перевізником.
Здійснюючи покупки на сайті ви автоматично погоджуєтесь з Договором Оферти
Ознайомитись з Політикою конфіденційності можна тут.
Замовлення обробляються з 10.00 до 17.00 щодня без вихідних
Ми забезпечимо Вам безкоштовну доставку по всій території України (за винятком замовлень до 1000 грн)!
• Після оформлення замовлення консультант інтернет-магазину зв’яжеться з Вами для узгодження зручного часу доставки і уточнення адреси.
• Якщо на складі не виявиться товару, що ви замовляли – наші менеджери обов’язково проінформують Вас і запропонують можливу заміну.
• Постачальник залишає за собою право змінювати терміни доставки, за погодженням з клієнтом.
ДОСТАВКА
1. Безкоштовна доставка (за винятком замовлень до 1000 грн. Вартість доставки 70 грн.) за допомогою ТК Нова Пошта (включно з містом Києвом): ми відправляємо товар на вказане вами відділення Нової Пошти. Цей спосіб доставки дуже зручний, оскільки не ставить перед вами часові рамки для отримання товару – ви забираєте товар у зручний для вас час.
2. Безкоштовна (за винятком замовлень до 1000 грн. Вартість доставки 70 грн.) кур’єрська доставка по центральних районах Києва і поблизу від метро (понеділок-п’ятниця з 14.00 до 18.00).
ОПЛАТА
1. Оплата карткою на сайті
2. Наложений платіж (ви оплачуєте 20 грн + 2%, відповідно до тарифів Нової Пошти). Проводиться при отриманні товару у відділенні ТК Нова Пошта. *** (100 грн. обов’язкова передплата)
3. Повна оплата за реквізитами. При підтвердженні замовлення менеджер надішле реквізити для оплати.
*** Замовленя до 600 грн. відправляемо по повній оплаті на рахунок!
ПРИЄМНИХ ВАМ ПОКУПОК !!!
Увага! Якщо Ви відмовляєтеся від замовлення вже після його відправки, ми змушені оплатити всі витрати з доставки, в т.ч. повернення і зберігання. Йдучи назустріч Вам, ми розраховуємо на вашу відповідальність! Будь ласка, переконайтеся, що Ви зможете прийняти Ваше замовлення в обумовлені терміни. Дякуємо за розуміння!
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону про захист прав споживачів і Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 – перелік товарів), парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення, переконайтеся що доставлений товар відповідає Вашому замовленню в присутності кур’єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви маєте право відмовитися від покупки. Товар не може бути повернений після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки. Заміна бракованого товару: При виявленні заводського дефекту товару, ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару Вам необхідно зв’язатися з нами і ми вирішимо проблему в найкоротші терміни. Зверніть, будь ласка, увагу, що кур’єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати тільки консультантам нашої компанії. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо – всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності дефекту – вирішуються з нашим інтернет-магазином, а не з перевізником.
Здійснюючи покупки на сайті ви автоматично погоджуєтесь з Договором Оферти
Ознайомитись з Політикою конфіденційності можна тут.